طرح آرامش

طرح آرامش

 

در صنعت خودرو همواره نگرانی مشتریان از خدماتی است که تحت عنوان خدمات پس از فروش بعد از تکمیل فرایند فروش بایستی از سمت شرکت تامین کننده ارایه شود.

عدم رضایت عمومی خریداران از خدمات ارائه شده توسط این شرکت ها و همچنین عدم اطمینان از جامعیت و کیفیت خدمات همواره باعث سلب آسایش خاطر مصرف کننده بوده است.

شرکت "کارما" به عنوان اولین فروشگاه زنجیره ای خودرو بر پایه تحقیقات و نظرسنجی های مردمی و با هدف ایجاد حس آرامش ، لذت خرید ، اعتمادسازی و صرفه جویی در زمان در مراجعات خویش  به مراکز گارانتی و ارائه خدمات ؛ خدماتی را به عنوان "خدمات رفاهی آرامش" در اختیار مشتریان خود قرار داده است که از هر جهت در شرکتهای ارائه کننده خدمات بی نظیر است.

از جمله خدمات موجود در این طرح می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیمه بدنه ۱۰۰ درصد رایگان
  • انجام امور شماره گذاری بدون حضور مشتری
  • تحویل خودرو در محل مشتری
  • انجام سرویس های دوره ای بدون حضور مشتری
  • ارایه خدمات امداد جاده ای در سراسر کشور (با مشارکت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور)
  • کارشناسی رایگان خودروهای کارکرده
  • طرح معرفی مشتری برای خرید خودرو با یک تا دو درصد تخفیف (کارت همیاری)
  • طرح صدور تخفیف سال دوم بیمه ثالث و بدنه
  • آموزش رایگان به کارگیری آپشن های خودرو و آشنایی با امور فنی خودرو
  • طرح تعویض خودرو